ברוכים הבאים וויליו!

אתה מציג את וויליו כמו לקוח לא רשום

עבור למקצוען
ניווט
שירותים
רשימת מחירים
על היישום
הורד את היישום
איך זה עובד
איך נוכל לשפר
צור קשר
על אודות Wilio
להתחבר
ברוכים הבאים וויליו!

אתה מציג את וויליו כמו לקוח לא רשום

עבור למקצוען
ניווט
שירותים
רשימת מחירים
על היישום
הורד את היישום
איך זה עובד
איך נוכל לשפר
צור קשר
על אודות Wilio
להתחבר

עבודות עפר ופיתוח

מחפשים ספק של הנדסה אזרחית? יש לנו 25,740 ספקים בקטגוריה זו. שלח חקירה.

להתחיל

4,570 בעלי מקצוע רשומים

82,614 פתרו פרויקטים

4.8 מתוך 5 הערכה ממוצעת של המומחים שלנו

226 512 מתקני יישום

עבודות עפר ופיתוח

זקוקים לשירות בתחום ההנדסה האזרחית? ויליו תעזור לכם למצוא מומחים איכותיים בתכנון והטמעה של כבישים מקומיים ומיוחדים, מסילות ברזל וכבלים, צינורות גז. המחיר של תקשורת תחבורה תלוי בדרך כלל בהיקף השירותים. ראה מידע נוסף על השירותים: ייעוץ, שינויים שהוכנסו לפרויקט, עלויות הובלה מסופק על ידי אחד מאנשי המקצוע שלנו 25,740 בקטגוריה הנתונה.

ראה גם:-

4,570 בעלי מקצוע רשומים

82,614 פתרו פרויקטים

4.8 מתוך 5 הערכה ממוצעת של המומחים שלנו

226 512 מתקני יישום

מידע שימושי

מה אתה צריך לדעת

מבני הנדסה הבניין הוא מבנה בנייה שנבנה עם עבודות בנייה ממוצרי בנייה המחוברים היטב לקרקע. השילוב המוצק עם הקרקע מובן לחבר את הבסיס המוצק, את הקשר של המבנה של ערימות או עוגנים אחרים, או את חיבור הבנייה ברשת או ציוד טכני של השטח. עם זאת, זה גם המבנים שנבנו מתחת לקרקע. בניינים כפי שתוארו לעיל מחולק לשתי קבוצות בסיסיות גדולות ומבני קרקע ומבנים הנדסיים. בניינים מבנים מכוסים מבנים כולל רווחים תת קרקעיים. אלה הם בלוקים בנייה שנועדו להגן על אנשים, בעלי חיים או דברים. אין להם קירות אבל הם חייבים להיות גג. על פי המטרה של השימוש בבניית קרקע, אלה מחולקים למבנים דיור או לא למגורים. בסעיף הבא לא נשלם לקבוצת המבנה הזו, אך נתמקד בקבוצה השנייה של מבנים, על בניינים הנדסיים. מבני הנדסה במונחים של חקיקה נקבעים לקבוצות לפי מאפיינים משותפים מסוימים. אחד המאפיינים האלה הוא כי קבוצת המבנה הרלוונטי יש להגדיר תנאים בתקנות סטטוטוריות ספציפיות, כגון חוק הכביש, חוק על המסלול, התקשורת, חוק כרייה וכן הלאה. הקבוצה הראשונה של מבני הנדסה היא מבני הכביש המהיר, כבישים, שבילים, ימי ים או חניה חשופה. הנה הבניין של מסדרונות התחבורה על פני כדור הארץ עם העובדה שהם מחולקים עוד יותר בעוצמת עומס התנועה, על פי האפשרויות הטבעיות של האתר בעיקר ביחס להגנת הסביבה. בקבוצה זו של מבנים הנדסיים, יש לדעת גם כי יש חלוקה לבנייה ולניהול רשת הכבישים בין חברת הכביש הלאומי, ניהול כביש סלובקי, יחידות טריטוריאליות גבוהות יותר, ערים ועיריות. החשיבות וההיידה של רשת הדרכים היא המשפיעה באופן משמעותי על התפתחות השטח לא רק לאחר האתר הכלכלי. בבניית מבני הנדסה אלה, היא תמיד השקעה נרחבת, נוף של אדמה, זמן בנייה ארוך יחסית, אלא גם להתערבות מתמשכת בנוחות החיים באזור, ולכן צעדים נוספים משמשים לעתים קרובות בעיקר כדי להפחית את ההשפעה של גדל רעש, אבק ותאורה. לדוגמה, קירות רעש או גשרים ירוקים שיכולים לעבור בבטחה דרך כביש מהיר כביש כבישים בבטחה. בניית מסע או כביש היא התערבות גדולה לשטח, ולכן צריכה להיות נורמלית לחלוטין, שלמרות משאבים מוגברים, כל ההתערבויות השליליות לא רק לחיים של אנשים, אלא גם לחייה ולצומח בשטח. הקבוצה השנייה של מבני הנדסה הם בנייה של רכבת ובניית חבלים. מבנים אלה הם מאתגר תכנון טריטוריאלי ותהליך ההרשאה והם גם יקרים באופן משמעותי מנקודת המבט של בניית מסלולים חדשים. האתגר הנוכחי עם חשיבות רב לאומית הוא הצורך בבניית מסדרונות רכבת במהירות גבוהה. אזור זה כולל גם בנייה ומודרניזציה של מסלולי חשמלית. לדמיון טוב יותר של בניינים הנדסיים מאזור זה, אני אתן כמה סוגים של מבנים, אשר, למשל, בוררי רכבת, מיתוג אגרגטים, מבנים התחייבות הרכבת העליון, בנייה ותיקון של סידרי רכבת וחציית הרכבת. נתיבי חבל הכוללים קבוצה זו של מבני הנדסה הם מתקן תנועה חלק או טבע מחזורי שבו הוא נושאת עומס או מתח של החבל. עבורנו, מכוניות הכבלים משמשים אתרי ההר, אלא גם בברטיסלבה קוליבה. המסלול נדרש כדי להבטיח קו כיווני. זה קובע את Kadiáľ יהיה משוך על ידי החבל לזוז. על פי מסלול הנהיגה, אנחנו יודעים את מכוניות הכבלים ולא משתנות. חבל המוביל של מכונית הכבלים ההשעיה מתבצע בין שתי התחנות ותמיכו בתמיכה מרובה בהתאם להקלה על השטח. כלי רכב מושעים על חבל התמיכה באמצעות אשר החומר או האנשים מתחנת העמק מועברים לפסגה. מסלול הכבלים הלא מבוהלים הם, למשל, מכונית כבל קרקע המתנועעת לאורך המסלול (למשל מכונית כבל קרקע על Hrebienok, כבל Petřín בפראג). המסלול החבל המורחב ביותר הם מרים סקי ידוע שונים שלנו Resorts סקי שלנו. הקבוצה השלישית של מבני הנדסה הם בנייה של מסלולי ההמראה והנחיתה ושייורים לגלילה. זהו תחומים מתאימים מבנים מתוקנים, שבהם נבנים אובייקטים ומתקנים עם ירידות, הנחיתה, גלילה, הגנה וטיפול במטוסים. אלה הם משלימים כראוי על ידי רווחים עבור עבודה מכנית על ציוד אוויר, עסקים וחסרי מחסן, אלא גם עבור נוסעים ואזורי ניקוי מטענים. מערכת מטוסי המוביל יכולה להיווצר על ידי מסלולי אחד או יותר. מערכת המסלול משפיעה על קיבולת של התעופה הנוגעים בדבר. אורך ההמראה והמעקב פועל הוא נקבע טווח של סוגי מטוסים שיכולים לנחות בשדה התעופה או משדה התעופה להמריא. מערכת המסלול מתגלגל משפיעה על הזמן שבו המטוס עובר בין משטח ההצגה לבין אזור ההמראה והנחיתה. הקבוצה הרביעית של מבני הנדסה כוללת גשרים, גידולים, מנהרות, חילופים ותיקות ברכבים. אובייקט הגשר הוא חלק מהתקשורת החלפת הגוף הטבעי שלה במקום המתגבר על מכשול מלאכותי או טבעי לגשר. לפי סוג של גישור, אנחנו יכולים לחלק גשרים על גשרים, נעלי בית וגבילות. גשר אנו מבינים אובייקט גשר כי הוא יותר משני מטרים המשמשים להמיר כבישים, צנרת תקשורת או מטרות הרכבה. אם אובייקט הגשר קצר יותר משני מטרים, אנו קוראים לזה מסחר. הגשר משמש באופן בלעדי על ידי הולכי הרגל או תיקון או תקשורת שירות בגשרים. אני עדיין נותן תכונות אחת מתוך בעיה גדולה מאוד מפורט של גשרים, לפחות התוכן הטכני הבסיסי של כל הגשרים מאשר מבנים הנדסיים. המשימה שלהם היא להעביר את המשקל שלה ואת נטל סטטי או דינמי שיכול לפעול עבור כל גשר. כל גשר לפישוט בסיסי יש: - גשר עליון, אשר משדר לא רק את המשקל שלהם, אלא גם את ההשפעות של מה שנקרא. עומסי עומס אקראי עם אשר הוא נמצא במגע ישיר במבנה התמיכה. - מבנה התמיכה מעביר את משקלו ואת העומס של הבניין העליון של הגשר. - המבנה התחתון מעביר את העומס מהגשר כולו אל קרקע הקרן. הקבוצה החמישית של מבני הנדסה כוללת יציאות, ערוצי שחייה, טיפול במים, סכרים ודקה והשקיה ומבנים מליאציה. סוג זה של מבני הנדסה כרוכה בבניית עבודות הבנייה, המהווה את הרגולציה או ההשפעה של התנאים ההידרולוגיים בטבע, כך שאין נזק אקראי או שיטתי לרכוש על מנת לבטחת וביעילות לחסוך במים את המדינה ובכך להשתמש יותר יעיל. כל ההתערבויות של מבני הנדסה כאלה חייבים להבטיח פיתוח בר קיימא של השטח, אלא גם כדי להבטיח ייצור אנרגיה ממשאבים טבעיים מתחדשים. החלק המפורסם ביותר בסלובקיה הוא עבודת המים של Gabčíkovo. הקבוצה השישית של מבני הנדסית מכילה בניית גז מרוחק ומקומי, מים, חשמל, רשתות תקשורת, תרנים אליהם, מפעלי טיפול בשפכים ותחנות טרנספורמציה. יש לציין קבוצה זו כי ליעדים מדויקים נוספים, ניתן לחלק מבני הנדסיים כאלה לצנרת, טלקומוניקציה ותקשורת חשמלית והפצה מקומית. ההבדל הבסיסי הוא בתנאים חקיקה-טכניים של הבנייה ואת המורכבות המתקבלת, אם בתכנון מבנים, אלא גם ביישומם. הקבוצה השביעית של מבני הנדסה הם בניינים כרייה ובניית ציוד כרייה. בניית מבנים אלה הוא מוסדר לחלוטין. ההשפעות שלהם המשפיעות על הסביבה הם גדולים. לכן, ההרשאה שלהם היא רב שלב זמן רב. האתרים החשובים ביותר שלנו כוללים בנסקה Stiavnica ו Kremnica. אפשר להכיר רק את הפעילות הנוכחית בבניית בניינים כרייה, אלא גם עם ההיסטוריה שלהם במוזיאונים thematic. הקבוצה השמינית של מבני הנדסה הם בניית ציוד אנרגיה, גז ומשרפות פסולת. ברצוננו לציין כי בניית ציוד אנרגיה מכוונת כיום להגדלת היעילות שלהם, כך שחשמל מיוצר מחום עודף והוא מגיע לרשת החשמל. עיקרון דומה הוא גם בשני משרפות הפסולת היחידות בסלובקיה (ברטיסלבה, Košice), שם החום והחשמל מיוצר על ידי שריפה בתנאים ובשליטה קפדנית ובכך כתוצאה מפסולת. הקבוצה התשיעית של מבני הנדסה כוללת מבנים לעיבוד ולאחסון פסולת גרעינית. זה מבנים ספציפיים מאוד שבנייתם ​​נשלטת ומעקב לא רק על ידי הרשויות הציבוריות אלא גם ארגונים בינלאומיים. זה בגלל כל הפרעות וקריסות יכול להיות התוצאות שחריגות את גבולות המדינה. כל מחזור החיים של בנייה כזו הוא פיקוח הדוק ולא עמידה באמצעים יסודיים הוא אישר. הבניין המפורסם ביותר נופל בתוך הקבוצה העשירית של בניינים הנדסיים - מבנים של ציוד כימי ובתי זיקוק הוא סלובנפט. זה לא מאושר מאוד להציב על קצה הבירה של ברטיסלבה, אבל מה גרוע יותר, אז זה הסיכון של מיקומו על הגבול של מאגר המים הגדול ביותר שלנו, על אי ריב. מבני ההנדסה כוללים גם מבנים תעשייתיים כבדים, ביצוע תנורים גבוהים, גלילי ויציקה. זה עוד קבוצה עצמאית של מבנים הנדסיים שיכולים להשפיע באופן משמעותי על איכות הסביבה בכל רחבי האזור הרחב. עבור הדמיון, הבניין המפורסם ביותר מקבוצה זו הוא בריחה ברזל אירונס בקושיצה. קבוצה נוספת של מבני הנדסה נחשפים קורסי ספורט, כלי רכב, אופנוע ואופניים, מסלולי גולף. בקבוצה זו, מבנים כלולים על מנת להבטיח צרכים פעילים של האוכלוסייה. ההתנחלות הרגישה של מבנים אלה לטבע היא האפשרות היחידה של התפתחות בר קיימא. בשנים האחרונות בסלובקיה, בניינים שנוכל לראות גם רק בחו"ל, אני מתכוון, למשל, מסלול מירוץ רכב סלובקיארינג שיקוי אגוז או מספר מגרשי גולף בסלובקיה. אחרון חביב, יש קבוצה של מבנים הנדסיים, שנערך בבניית בידור ופארקים, גנים זואולוגיים ובוטניים. בשנים האחרונות, מספר פארקי הבידור התמקדו בשימוש של מעיינות תרמיים, אשר שנקרא Aquaparks גדל באופן משמעותי. על ידי הגדלת איכותם וזמינותם, האפשרות של שימוש בילוי מובטחת על ידי קבוצה רחבה של האוכלוסייה. להיפך, הגנים הזואולוגיים והבוטניים מתמקדים במודרניזציה וביעילות השימוש בארץ המיועדת, שכן האפשרות להשיג קרקעות אחרות מונעת יותר פיתוח של אזור זה. הקבוצה האחרונה של מבני הנדסה היא מטמעות פסולת ובניינים הנדסיים אחרים שלא נכללו בקבוצות קודמות. כאן היינו נוגעים מבני אחסון פסולת, שהוא עדיין הדרך המרגיעה ביותר להקליט עם הגברת הפסולת. המאמצים להפריד פסולת ובכך מיון את חלקו לשימוש חוזר עדיין לא מספיק. אחסון פסולת הוא כבר לא מן המסע המונח בינוני ולכן יש צורך להפחית באופן משמעותי את הכמות שלה באותו זמן מודרניזציה הטכנולוגיה עבור הבעירה שלה ושימוש באנרגיה אחרים.